srijeda, 10. veljače 2010.

SUDE MI - u Udbomafijaškom hrvatskom „KRIVOSUĐU“ - 4.dio

Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing. 9. febr./veljače 2010.


OHRANA Semper Paratus


SUDE MI - u Udbomafijaškom hrvatskom „KRIVOSUĐU“ - 4.dio


O velikoj i stalno prisutnoj ksenofobiji u Istri – posebno prema nama Hrvatima koji smo došli „Priko Učke“ - dosad u Istri nitko nije otvoreno pisao. A koliko znam – ni u ostatku Hrvatske. Jedino sam se ja usuđivao o tome pisati, još prije 19 godina, i to nakon što je krajem 1990.g. osnovan IDS, s kojim se u Istru vratila – dotad latentno pritajena i prigušena ksenofobija. Dakako, to je bio njihov namjerni i ciljani lov u mutnom! Pisao sam o tome i prije 16. godina, nakon što se godinu dana ranije IDS dočepao vlasti u Istri. Pisao sam o tome i kada je osnovana minijaturna (talijanaška!!) općina Brtonigla. Jedini sam se ja osobno suprostavljao osnutku te potpuno nepotrebne i minijaturne općine (u kojoj i sam živim već više od 35 godina), jer sam slutio u što bi se i ona mogla pretvoriti! A to se nažalost i dogodilo ..... Malo po malo, mi smo Hrvati bili sustavno potiskivani iz javnog i političkog života, sve dok se ja nisam razljutio i napisao svoj famozni članak:


«Postajemo li stranci u vlastitoj Domovini»,

objavljen 3. siječnja 1994.g. u «Glasu Istre»


Pisao sam još neke slične stvari i prije osam, a i prije tri i pol godina. Međutim, to mi udbaški i „šerbo-ištrijanski“ Glas Istre – nakon što smo svojom hrvatskom „Olujom“ u kolovozu 1995.g. srušili sve njihove snove o povratku njihove „Velike Srboslavije“ - nije htio objaviti. Ustvari, to me samo učvrstilo na vrhu njihove „Crne liste“!


Evo sada i ovdje posljednje stvari koju su mi odbili objaviti – moju Uvodnu besjedu na početku prve sudske rasprave u predmetu P- 244/05 na Općinskom sudu u Bujama.. (Nota bene: prekjučer sam već ovdje objavio moju i prijateljevu Predstavku Saboru R.H, koja je ušla kao jedan od dokumenata u taj isti sudski predmet P-244/05).


Inače - nota bene - mene su kao malenog dječaka doveli u Istru, u dječji dom u Poreču, početkom 1951.g. Dakako, „priko Učke“. Tu sam gotovo sav svoj život....a još sam uvijek „furešt“! To dovoljno govori o ovoj istoj temi.


Istini za volju, u Puli i nekim drugim istarskim gradovima pojavila se već jedna nova i sve snažnija generacija (visoko) školovanih mladih ljudi, koji su odbojni i skeptični prema plitkoj i populističkoj retorici IDS-a (koji je i sam svijestan da mu to više ne prolazi!), tako da početna IDS-ova ksenofobija prema nama Hrvatima splašnjava. Mogima od njih i ja sam bio profesor u Tehničkoj školi Pula....


Međutim, u starim tvrđavama UDBE – kao što su istarsko „pravosuđe“ i „Glas Istre“ ta se ksenofobija još vrlo duboko zadržala!


Tu još uvijek vlada – Udbomafija, a glavni joj je GAZDA i dalje dr. sc. Aldo Radolović, bivši predsjednik Županijskog suda u Puli, a sada već sudac Ustavnog suda Republike Hrvatske!


On je i dalje glavni zaštitnik Udbomafije u istarskom „krivosuđu“!


O tome govori moj slijedeći tekst.



Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.


* * * * * *


Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing. 29. rujan 2006.

52 474 Brtonigla, Kovri 25


Uvodna besjeda za suđenje 2. list. 2006.g.

na Općinskom sudu u Bujama

u sudskom predmetu P-244/05


OPĆINSKOM SUDU U BUJAMA

(na posl. br. P-244/05)


Ja neću dozvoliti da me jedan Franco Cattunar i njegova nova marioneta i

(samo formalni!) načelnik Općine Brtonigla Doriano Labinjan pretvore u najnižu i diskriminiranu nacionalnu manjinu u općini Brtonigli!


Dakle, ja nipošto neću dozvoliti da me takvi diskriminiraju i maltretiraju kao stranca u mojoj vlastitoj Domovini!


(podsjećam ovdje na moj davni tekst:

«Postajemo li stranci u vlastitoj Domovini»,

objavljen 3. siječnja 1994.g. u «Glasu Istre»


Držim da je sve to dio neofašističkog plana «Ricompriamoci l'Istria» bivšeg Berlusconijevog ministra Mirka Tremaglie, poznatog neofašista, kao i neofašističkog zastupnika u talijanskom parlamentu Roberta Menie iz stranke «Forza Italia iz Trsta! Dakle «ima jedna tajna veza»!!

(Glupo je misliti da je tu jedan polupismeni Franco Cattunar glavni igrač!)


Uostalom, poznato je u Novoj Vasi da je Cattunarov djed bio notorni fašist ratnog zločinca i samozvanog «marescialla di nuovo impero Romano» Benita Mussolinija!


To objašnjava sva ova politička šikaniranja, ne samo mene osobno, nego i ono zatvaranje hrvatskog vrtića u Brtonigli, onaj nedavni incident sa sviranjem talijanske himne u Bujama za «Dan općine Buje», i mnoge druge stvari. Mi smo Hrvati na Bujštini već pretvoreni u nacionalnu manjinu!!


Stoga moram naglasiti još i ovo:


Ne tuži mene ovdje nikakva Općina Brtonigla, nego „Veliki šerif“ Općine Brtonigla Franco Cattunar, uz veliku pomoć svoje tete Valerie Cattunar, udate Melon, moje susjede iz Kovra kod Brtonigle, koja se polakomila na veliki dio mog dvorišta, ograđenog visokim kamenim zidom starim oko 150 godina, u što je nažalost uplela i svog muža, nekoć časnog i poštovanog Vittorina Melona! A u tome je, nažalost, djelomično već uspjela! (vidjeti P-171/04 u Općinskom sudu u Bujama).


U prilog ovim tvrdnjama ide i činjenica da samo ja nisam mogao kupiti dio svog dvorišta, i to od 1987., 1989. i 2002.g., iako sam bio u njegovom posjedu 31 godinu! A nisam mogao nešto kasnije, 1994. i 1998.g., kupiti ni «svoj» vrt iza kuće, koji sam prije toga imao 15 godina u najmu!


Sve je to, prema meni, dio političkog šikaniranja


A skoro sve to Vam već piše u dokumentima koje sam priložio uz P-171/04 i P-244/05 !


Brtonigla, Kovri, 29. rujan 2006.g.

Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.

Brtonigla, Kovri 25


Nema komentara: