četvrtak, 9. lipnja 2011.

SUDE MI –u Udbomafijaškom hrvatskom „krivosuđu“ - 13. dio -


Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing., Brtonigla 9. juni/lipnja 2011.


To all to whom it may concern!


SUDE MI –u Udbomafijaškom hrvatskom „krivosuđu“

- 13. dio -

******

Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing. PREDSJEDNIKU VRHOVNOM SUDU R.H.

Brtonigla, Kovri 25 gosp. Branku Hrvatinu

12. svibnja 2008.g. MINISTRICI PRAVOSUĐA R.H.

gospođi Ani Lovrin

Predmet: Zahtjev za naknadu štete uzrokovane

suđenjem u nerazumnom roku

ŽUPANIJSKOM SUDU U PULI

Poštovani!

Potpisani Ante Rokov Jadrijević, podnosi Naslovu zahtjev u slijedećem:

Pred Općinskim sudom u Bujama, na spisu P-20/04 vodi se parnica po mojoj tužbi protiv tuženika ERLIĆ IVANA radi iseljenja, koja ni nakon više od četiri godine još nije okončana.

Tužba za iseljenje je podnesena 21. siječnja 2004.g., a prvo suđenje je bilo 20. travnja 2004.g.

Dokaz: uvid u spis Općinskog suda u Bujama, posl. br. P-20/04, koji neka se pribavi službenim putem.

Podsjećam Naslov da je prvostupanjsku Djelomičnu presudu (poštene!) sutkinje Fabiane Kliman P-20/04-15 od 2. kolovoza 2004.g. u k i n i o predsjednik Županijskog suda u Puli Aldo Radolović još prije 19 mjeseci, točnije 02. listopada 2006.g. (o tome više na mojim blogovima na internetu!).

Napominjem da sam se zbog toga (polu)službeno i direktno žalio i Vrhovnom sudu R.H., pa i ministricama pravosuđa R.H. gospođama Vesni Škare-Ožbolt i Ani Lovrin, ali uzalud. Stoga sam se obratio još i «Komu Treba», a na redu je i Europski sud za ljudska prava u Strassbourgu. Napominjem to da bih na vrijeme upozorio Županijski sud u Puli da se okani bilo kakvih novih otezanja i zakulisnih manevara, koje je vršio Aldo Radolović (sada sudac Ustavnog suda R.H.), a kojih sam bio svjedokom i žrtvom protekle četiri godine, inače će i ovo završiti na svijetlu hrvatske i svjetske javnosti! Jer, «javnost je smrt za mračne snage»!

Obzirom da postupak traje dulje od četiri godine, i neizvjestan je završetak, trpim nenadoknadivu štetu. Samo u materijalnom dijelu me je Općinski sud u Bujama već oštetio za 130.000 kuna nenaknađenih dugova i štete (P-378/04 koji je protiv moje volje i suglasnosti spojen s P-20/04 i znalački razvučen i zakompliciran do krajnjih granica, a za koji ću uskoro također zahtijevati od Vas naknadu štete uzrokovane suđenjem u nerazumnom roku!), te još preko 80.000 kuna zbog Erlićeve krađe dijela mog namještaja, mog građevinskog materijala i mojih alata (K-180/07, koji spis kaznena sutkinja Tanja Prenc znalački odugovlači i razvlači, kao što je to činio i Općinski državni odvjetnik Mirko Grujić, protiv koga sam se dva puta žalio Glavnom državnom odvjetniku Mladenu Bajiću, ali uzalud !!). Nakon odbijanja ODO Buje Mirka Grujića da tu krađu goni po službenoj dužnosti, morao sam podići svoj privatni Optužni Prijedlog, dne 7.9. 2007.g. ... (itd.).

Dakako, tu su i bezbrojni i različiti sudski troškovi koje sam imao zbog namjernog odugovlačenja suđenja na Općinskom sudu u Bujama, koje više nitko živ ne može precizno izračunati!

Ovime zahtijevam da mi se naknadi šteta barem u najminimalnijem iznosu kojega dosuđujete u sličnim slučajevima. Zahtijevam barem 7.000,00 kuna.

Toliko za sada! Toliko za ovaj put!

Bilježim se sa štovanjem!

Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.

* * * * * * *

Post scriptum:

Ovo je samo mali dio od 11 različitih (ali u suštini i istih !!) sudskih predmeta koji su mi izfabricirani na Općinskom sudu u Bujama od strane bivše predsjednice tog suda Jasne Stupavsky-Stelle i nove predsjednice Margarete Vivode i u «sadejstvu» s svemoćnim odvjetnikom Slavišom Perovićem iz Umaga, iz Portoroža, iz Pule i Bog-te-pitaj odakle još! Taj je navodno bio i zamjenik Okružnog državnog tužioca u Osijeku uoči i nakon pada komunizma (po njegovim riječima!), a sada je i jedan od tri glavna Udbomafijaša u mojoj općin Brtonigla, koji je prošle godine čak i kooptiran za člana našeg Općinskog Poglavarstva (pa mi je i tu otvorio još tri sudska predmeta:

P- 191/04 – otimačina polovice mog dvorišta, P-244/05 - Tužba Općine Brtonigla i moja Protutužba, te K-277/05 Tužba «Velikog šerifa» Općine Brtonigla Franca Cattunara zbog moje navodne klevete zbog falsificiranja lokalnih izbora 2005.g. i zbog Cattunarovog enormnog katastarkog kriminala, koji pravnički štiti i servisira spomenuta Udbomafija i Glavni državni odvjetnik Mladen Bajić!

Dakle, sve u svemu «sitnica» od 14 različitih sudskih predmeta, e da bi se od iseljenja zaštitio jedan notorni varalica, švercer, kamatar i zgubidan iz mog stana! To je prava slika hrvatskog «Krivosuđa»: jasno se vidi «Tko je Gospodar kaosa u našem pravosuđu»!

Posljednja napomena: dvoje sudaca Općinskog suda u Bujama, koji su mi sudili u predmetima P-20/04, P-378/04, P-532/05, P-45/06, P-244/05 i P494/06 dalo je otkaz tom sudu i otišlo u ured javnog bilježnika i u odvjetnike. Vjerovatno nisu izdržali pritisak sa strane ili iza paravana Općinskog suda u Bujama ...... Ja imam pravo o tome imati svoje mišljenje, a Vi prosudite sami!

Vidimo se na mojim internetskim blogovima «Semper Paratus Croatiae» i «OHRANA Semper Paratus».

Jer, Javnost je smrt za mračne snage!».

Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.


P.S.: 30. prosinca 2008.g., Vrhovni sud R.H. je ovo pozitivno riješio !

A.R.J.

Nema komentara: