utorak, 25. svibnja 2010.

SUDE MI –u Udbomafijaškom hrvatskom „krivosuđu“ - 10.dio -


Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing. 03. prosinac 2008.

52474 Brtonigla, Kovri 25 .


Komu Treba: Mr. Vincent Degert,

ambasador EK/EU, Zgb


Predmet: Pritužba protiv predsjednice Općinskog suda u Bujama, gospođe

Margarete Vivode, zbog njene pristranosti, neurednog obnašanja

sudačke dužnosti, te njenog opstruiranja i namjernog odugovlačenja

mojih sudskih postupaka.



PREDSJEDNIKU VRHOVNOG SUDA

Gosp. Branku Hrvatinu



MINISTRU PRAVOSUĐA R.H.

Dr. Ivanu Šimonoviću


Poštovani!


Obraćam se Vašim cijenjenim naslovima s ovom Pritužbom protiv predsjednice Općinskog suda u Bujama, gospođe Margarete Vivode, zbog njene pristranosti, njenog neurednog obnašanja sudačke dužnosti, te njenog opstruiranja i namjernog odugovlačenja mojih sudskih postupaka.


Naime, nakon smjene bivše predsjednice Općinskog suda Bujama gospođe Jasne Stupavsky-Stelle, u veljači 2006.g., posve neočekivano je na njen položaj postavljena mlada i neiskusna sutkinja tog suda Margareta Vivoda, a vrijeme je pokazalo da se radilo o smjeni tipa: sjašila je Murta, da bi uzjašila Kurta! Držim da je u tome presudna bila njena politička podobnost Gospodarima istarskog pravosuđa (a možda i njena nehrvatska nacionalnost?!), kao i revnosna privrženost tadašnjem (sada već bivšem!) predsjedniku Županijskog suda u Puli dr.sci. Aldu Radoloviću, koji je skoro pune tri godine namjerno odugovlačio nekoliko mojih ključnih sudskih postupaka, zbog čega sam se protiv njega već bio pritužio mojom Pritužbom Vrhovnom sudu R.H., dne 10. siječnja 2007.g. No, ništa se očekivano nije desilo. Naprotiv, umjesto njegove smjene i nečasnog otpusta iz državne službe, dr.Aldo Radolović je za nagradu izabran za suca Ustavnog suda R.H., pa čak i za njegovog podpredsjednika! Evala!!


Molim oba gornja naslova da ponovo prouče onu moju Pritužbu Vrhovnom sudu R.H. od 10. siječnja 2007.g. protiv bivšeg predsjednika Županijskog suda u Puli dr.sci. Alda Radolovića, jer bi ona morala biti sastavni dio i ove Pritužbe protiv nove predsjednice Općinskog suda u Bujama, gđe Margarete Vivode (a i ona bi se mogla naći na mojem internetskom blogu „OHRANA Semper Paratus“!). Naime, čvrsto držim da je dr. Aldo Radolović i dalje jedan od glavnih „gospodara istarskog pravosuđa“, kako je to maestralno opisao najbolji istarski novinar gosp. Dražen Majić još davnog 29. rujna 2006.g., što znači da mi se i dalje osvećuje zbog moje žestoke opozicije njegovom IDS-u i mog poznatog „Neistrijanstva“ - po Radolovićevim osobnim kriterijima. A očito je i to da je dr. Aldo Radolović - iako sada već sudac Ustavnog suda R.H. - i dalje „gospodar istarskog pravosuđa“. I da je on imao odlučujući utjecaj, a vjerovatno i odlučujuću riječ pri izboru svoje bivše studentice Margarete Vivode na mjesto predsjednice Općinskog suda u Bujama!


Otkad je bivši predsjednik Županijskog suda u Puli dr.sci. Aldo Radolović, svojim Rješenjem, posl.br.Gž-3660/04-4 od 02. listopada 2006.g., nakon svojskog odugovlačenja od dvije i pol godine, usvojio žalbu tuženika Erlić Ivana, ratnog bjegunca iz Škabrnje i mog dotadašnjeg „nepoštenog“ stanara, te je u k i n u o Djelomičnu presudu Općinskog suda u Bujama, posl.br. P-20/04-15 od 02. kolovoza 2004.g. i vratio predmet Općinskom sudu u Bujama na ponovni postupak, već više od (novih, dodatnih!) dvije godine predsjednica Općinskog suda u Bujama gospođa Margareta Vivoda nije našla za shodno da pokrene ponovni postupak za rješenje tog skoro pet godina starog sudskog predmeta! Uz to je protiv moje volje tom predmetu pripojen i moj drugi sudski predmet P-378/04, moja Tužba za naknadu dugova i štete u iznosu od više od 200.000 kuna, koji je također ostao namjerno blokiran! I to već četiri i pol godine! Pored toga, ostali su neriješeni i namjerno blokirani i moji sudski predmeti P-244/05, Tužba Općine Brtonigla protiv mene, a za predaju u posjed polovice mog dvorišta, ograđenog visokim kamenim zidom starim više od 150 godina, koji mi je svojom samovoljom oteo „Veliki šerif Brtonigle“, polupismeni Franco Cattunar, inače zet jednog starog Udbaša, a i zastupaju ga (na račun Općine Brtonigla!!) dva Udbomafijaška odvjetnika, opskurni Slaviša Perović i nespretni Ivica Senjak (ovaj drugi bivši udbaš iz Doboja u Bosni!), e da bi se polovica mog dvorišta pridodala i spojila s vrtom njegove tete Valerie Cattunar, udate Melon! Na tu Tužbu ja sam sudu predao moju Protutužbu protiv IDS-ove Općine Brtonigla, a onda je sve to lokalna Udbomafija, uhvaćena u svoju vlastitu zamku (!), blokirala i paralizirala! I tako sve stoji blokirano i paralizirano već četiri i pol godine!

Također je bujska Udbomafija, koja u svojoj vlasti drži Općinski sud u Bujama, kojemu je predsjednica sutkinja Margareta Vivoda, spretno blokirala i paralizirala i moj Optužni prijedlog K-180/07 od 07.09.2007.g. protiv istog Erlić Ivana, mog bivšeg podstanara, zbog krađe dijela mog namještaja i kućanskih aparata, te i građevinskog materijala, zidarske opreme, itd., itd. I to stoji blokirano i paralizirano već više od 16 mjeseci! Ništa čudno, kad se zna da je novi Općinski državni odvjetnik u međuvremenu postao Mirko Grujić, a i on bivši udbaš iz Doboja u Bosni! Znači, Ruka ruku mije, a obraz obadvije! Znači:

UDBI SE ŽALIŠ, UDBA TE TUŽI, UDBA TI SUDI !!


Velika većina tih stvari je već dobro poznata i Ministarstvu pravosuđa R.H. (šest puta sam se žalio ministricama Vesni Škare – Ožbolt i Ani Lovrin!), kao i Vrhovnom sudu R.H. Na kraju sam sve to ja objavio i na mojem drugom blogu na Internetu OHRANA Semper Paratus, kao svojoj posljednjoj instanci – hrvatskoj javnosti, „jer javnost je smrt za mračne snage“, pogotovu u ovako korumpiranoj državi kojom totalno vlada UDBOMAFIJA !


Gospođi Margareti Vivodi očito smeta moja deklarirana hrvatska nacionalnost, a i činjenica što sam dvaput bio hrvatski branitelj i dragovoljac u Domovinskom ratu. To je njoj već otprije poznato, jer sam bio 1995./1996.g. srednješkolski profesor u Buzetu, nešto prije nego što se ona doselila u Buzet i tamo udala. S druge strane, ona očito ima u rukama moju Pritužbu Vrhovnom sudu R.H. protiv njenog višeg šefa dr. Alda Radolovića, čiji je Erlić Ivan štićenik, jer ga brani svemoćni Udbomafijaški odvjetnik Slaviša Perović. I tu se taj pakleni krug zatvara. Sve sam to vrlo opširno eleborirao u spomenutoj mojoj Pritužbi Vrhovnom sudu protiv dr. Alda Radolovića, a i kasnije objavio na svom spomenutom blogu, pa nema potrebe da sve to ovdje ponavljam.


Dakle, ukratko, radi se o udruženom „pravosudnom“ kriminalu, odnosno o vulgarnom pravosudnom gangsteraju, koji se vrši protiv mene i povlači već pet godina, a uloga nove manipulatorice i kočničarke je iz ruku bivše (smjenjene!) predsjednice Općinskog suda u Bujama Jasne Stupavsky - Stele prešla u ruke nove predsjednice Margarete Vivode. A ona sve to svojski koči već pune dvije godine! Moj ključni sudski predmet P-20/04, moja Tužba za iseljenje iz mog stana Erlića Ivana, ratnog bjegunca iz Škabrnje, notornog švercera, profesionalnog varalice, kamatara, nasilnika i zgubidana (bez ijednog dana radnog staža u svojoj 44.-toj godini života, citat!) još nije riješena. Nije riješen ni drugi sudski predmet P-244/05, nije riješen ni još stariji sudski predmet P-171/04, a već više od 14 mjeseci stoji blokiran i paraliziran i moj predmet K-180/07, s kojim se sudski manipuliralo još i u predmetu P-20/04! I da ne zaboravimo, spretno je blokirana i paralizirana moja Tužba protiv Erlić Ivana za naknadu dugova i štete P-378/04 od 23 lipnja 2004.g.! Dakle, pune četiri i pol godine! Ni makac! I to se zove hrvatsko „pravosuđe“?!


Povrh svega, sada i u Vrhovnom sudu čeka već više od pet mjeseci i moja Žalba po (pozitivnom!) Rješenju Županijskog suda u Puli Gzp-36/08-5 za isplatu pune naknade štete uzrokovane suđenjem u nerazumnom roku, umjesto polovične naknade od samo 3.500 kuna, koliko mi je dosuđeno. Dakle, ja sam tražio pravičniju, odnosno dvostruko veću naknadu. Ali ni Vrhovnom sudu R.H. se očito ne žuri!


Jednom rječju: Općinski sud u Bujama već pet godina sudi, ali ništa ne presuđuje! Samo se igra „pravosudni ping-pong“! U sudnicama se samo glumata, dok su presude već unaprijed dogovorene (i masno plaćene!) u kafićima ili birtijama okolo grada Buja. Sudske sabotaže se nesmetano nastavljaju, unatoč smjeni bivše predsjednice Općinskog suda u Bujama, ali se nerad i neučinkovitost rada naplaćuju sve novijim i novijim sudskim taksama i kojekakvim drugim „pristojbama“! I to je, kao, sve u skladu s našim „Šeks-ualnim“ koruptivnim „pravosudnim zakonima, za koje se već nekoliko godina zna da su vrlo loši ili krajnje loši, ali nitko ne poduzima ništa da ih „giljotinira“. Obećaje se naveliko, ali se onda odmah i abortira. A evo, baš to upravo počinje u Italiji!! Počinje veliko čišćenje loših i suvišnih pravosudnih zakona! A i Europska unija već godinama pritišće Hrvatsku da izmijeni naše loše pravosudne zakone, ali se naša „pravosudna“, odnosno „krivosudna“ Udbomafija neda pa neda! A i zašto bi kad joj tako dobro ide?! I tako se „ping-pong“ dr.sci. Alda Radolovića i dalje igra!


Da, ali se neće igrati taj Radolovićev „ping-pong“ preko mojih leđa! Nije išlo pet godina, a neće ići ni ubuduće!! „I mi konja za trku imamo“! I mi svoje bojno pero za bitku imamo! A pero je najjače oružje na svijetu. Jer nam je darovano od Boga. Srećom, ima i većih Bogova od tog malog Radolović Alda!


* * * * *


Na temelju svega iznijetog, a i na temelju moje Pritužbe Vrhovnom sudu R.H. protiv bivšeg predsjednika Županijskog suda u Puli dr.sc.Alda Radolovića, zahtijevam od predsjednika Vrhovnog suda R.H. gosp.Branka Hrvatina i novog ministra pravosuđa dr. Ivana Šimonovića da smijene predsjednicu Općinskog suda u Bujama gđu Margaretu Vivodu s položaja predsjednice Općinskog suda u Bujama, zbog njenog neurednog obnašanja sudačke dužnosti, njenog namjernog odugovlačenja mojih sudskih postupaka, iskazane i nedopustive indolencije u njenom radu! I da je predaju svojem unutarnjem disciplinskom sudu na daljnji postupak!


Bilježim se sa štovanjem!


Semper Paratus Croatiae !


Ante Rokov Jadrijević, dipl. ing.


Nema komentara: