nedjelja, 5. srpnja 2015.

Knjiga „Jasenovački logori – istraživanja“ ruši lažni mit o Jasenovcu u prah i pepeo!



Moj komentar na tekst objavljen na našem portalu “Dragovoljac.com”, Subota, 04 Srpanj 2015 10:13  





Autor Matko Marušić   
Subota, 04 Srpanj 2015 10:13


Uvodna Napomena:

Koliko god ja osobno e-mail adresa otvorim, ili mi ih otvore moji brojni prijatelji, Manolićevi Udbaši-hakeri mi ih blokiraju, tako da sve teže stavljam svoje komentare na neke tekstove na našem braniteljskom portalu Dragovoljac.com .

A i moj blog Semper Paratus Croatiae Manolićeva Mlada Bagra (ne i Fadjejeva “Mlada garda” !) mi stalno ometa, blokira, onemogućuje...

Kome da se žalim? Mladenu Bajiću ili Dinku Cvitanu?? Tim “selektorima” Jože Manolića ?? 

NEPODMITLJIVI

**************************************************************************


Dakle... ovo sam htio komentirati u gornjem tekstu gosp. Matka Marušića :


Ovo valja citirati - i komentirati:

"Duboko sam uvjeren da je i samim Židovima u interesu da se dozna prava istina, a ne da iza njihove tragedije ostanu repovi sumnje i ogovaranja".

Da, gosp. Matko Marušiću, ali to ne važi za zadrte “Goldštajne” u Hrvatskoj! A ni za njihove ljubitelje cionističke "INDUSTRIJE HOLOKAUSTA" Goljštajnovskog tipa!

Međutim, u svijetu sve više raste otpor prema takvim CIONISTIČKIM LAŽIMA čak i među sve više Židova u svijetu. Primjerice, ja sam na svojem blogu još prije 2 godine objavio jedan prilog iz Montreala, gdje su Kanadski Židovi oštro prosvjedovali protiv zločina Izraelskih cionista u Pojasu Gaze, a na čelu svoje široke povorke nosili od 15 do 20 metara žirok transparent s napisom "JEWS OPPOSED TO CIONISM" !!!

Koliko se dobro sjećam među njima je bila i slavna Kanadska Židovka svjetskog glasa NAOMI KLEIN (nenu opširniju biografiju možete naći, pročitati i PROUČITI na Engl. WIKIPEDIA-i) !!
Molim Vas da što prije pročitajte i njenu knjigu Doktrina šoka – bit ćete bogatiji za još jedan život!

Dakle...

Sve je manje prostora na svijetu za stare CIONISTIČKE podvale!

"Istina je krenula i ništa je više ne može zaustaviti"
(Roger Garaudy, pariški Židov, u svojoj knjizi "Mitovi utemeljitelji Izraelske politike", na str.64.!!), a koju je u nas objavio naš prijatelj dr. Franjo Letić, COATIAPROJEKT, 1996.g., ukupno 353 str.)


nepodmitljivi

Nema komentara: