Dragovoljac.com/Slučaj
Kinsey i pedofili u Crkvi/ Subota, 19 Siječanj 2013 18:00
|
Autor Hrvoje
Župarić
Za profesora
Aleksandra Štulhofera, a ravnano prema filmu koji preporučuje i
prikazuje, nije kontroverzno to da je
Kinsey svoju suprugu upućivao na seks s drugim muškarcima i ženama (većina
njih njegovi suradnici) niti da je i
sam s istima imao spolne odnose.
Također valjda nije
kontroverzno ni to da je Kinsey sve to u ime znanosti snimao u potkrovlju
svoje obiteljske kuće, u kojoj je živio sa svoje četvero djece.
Novinarka HRT-a Karolina
Vidović Krišto u svojoj kratkoj izjavi o tome što ona misli o o svemu
što joj je priredila njezina matična kuća, povukla je zanimljivu paralelu
rekavši: "Moje pitanje svima nama
je: bismo li prihvatili da se institut za zaštitu ljudskih prava zove 'Adolf
Hitler Institut' ili 'Goebbels Institut'? Nitko nije porekao Kinseyevu
suradnju s pedofilima i da su podaci plod zlostavljanja djece, a institut i
dalje nosi njegovo ime: The Kinsey Institute!"
Netko će reći da je izjava novinarke Vidović Krišto
pretjerana, jer je A. Hitler bio genocidni ubojica, koji nije učinio ništa
dobro, dok je A. Kinsey samo prikupio podatke od, kako u emisiji kod A. Stankovića pred koju nedjelju kaže dr. A.
Štulhofer, samo jednog pedofila.
Kada je
Stanković upitao Štulhofera za mišljenje o Kinseyu, na čijem se Institutu i
sam doškolovao i s kojim i surađuje,
njegov odgovor je glasio kako dotični nije kontroverzna osoba.
Na prvi tren sam pomislio da to kaže jer valjda misli kako
su stvari koje se o njemu pričaju i koje pišu i za koje postoje svjedoci
smatra lažnima (urbano kolokvijalno govoreći, mislio sam da Štulhofer živi
„in denial“ / u poricanju) no onda je on sam, Štulhofer predložio gledateljima da pogledaju odličan film o
životu dr. Kinseyja koji se nekoliko puta vrtio na TV-u...
Budući da sam pogledao film, nakon Štulhoferove preporuke,
malo sam pažljivije odslušao njegove stavove od kojih mi se, oni o Kinseyju
općenito i o njegovoj vezi s pedofilima, čine posebno zanimljivima.
Dakle, za
Štulhofera, a ravnano prema filmu koji preporučuje i prikazuje, nije
kontroverzno to da je Kinsey svoju suprugu upućivao na seks s drugim
muškarcima i ženama (većina njih njegovi suradnici) niti da je i sam s istima imao spolne odnose. Također valjda nije
kontroverzno ni to da je Kinsey sve to u ime znanosti snimao u potkrovlju
svoje obiteljske kuće u kojoj je živio sa svoje četvero djece. Doduše, moguće
je da sam „ništa kontroverzno“ izvukao iz konteksta jer je Štulhofer možda
mislio samo na kontroverznost kada je u pitanju suradnja s pedofilima koja se
Kinseyju spočituje.
Na upit o tome
Štulhofer odgovara: „Iz današnje znanstvene perspektive to je neetično.“
...i... „U međuvremenu se jako puno promijenilo u načinu na koji društvo
doživljava uopće zlostavljanje djece.“
Da se razumijemo, profesor ne kaže da je pedofilija
moralno prihvatljiva, već samo nadodaje da ljudi nisu uvijek jednako na nju
gledali. Drugim riječima, opservacije od navodno samo jednog pedofila
objavljene u Kinseyjevom znanstvenom radu ne osuđuje svevremenski, barem ne
izričito.
Na službenim
stranicama Instituta Kinsey, koji se sigurno i više nego jednom susreo s
pitanjima o Kinseyju i njegovoj vezi s pedofilima, mogu se naći odgovori na
te optužbe. Institut na pitanje odakle
Kinseyju izvještaji o seksualnim „reakcijama“ djece izjavljuje: „Kinsey je u
svojoj knjizi jasno iznio izvore informacija o seksualnom ponašanju djece. Glavnina
tih informacija sakupljena je od odraslih ljudi koji su se prisjećali svojeg
djetinjstva. Neke od informacija
dobivene su od roditelja koji su promatrali svoju djecu, neke od učitelja
koji su promatrali djecu u interakciji ili u seksulanom ponašanju, a
Kinsey je tvrdio da je bilo i devet muškaraca koje je intervjuirao i koji su
imali seksualne odnose s djecom i koji su mu rekli na koji su način djeca
odgovarala i reagirala. Vjerujemo da je jedan od tih ljudi bio izvor podataka
naznačenih u knjizi.“
Prisjetimo se
načas nekih drugih slučajeva vezanosti pedofilije i institucija.
Katolička se crkva unazad par godina našla na velikom udaru
medija i općenito javnosti zbog utvrđenih pedofilskih radnji od strane
nekolicine svećenika, a među kojima su neke sezale i par desetaka godina
unazad.
Pitam se je li se i
jedan katolik (a da ne govorim biskupi ili sami papa) usudio u njihovu obranu
iznijeti argument da se „tada na to nije tako gledalo“...?
Koliko mi je poznato nije, a niti želim pomišljati što bi
se tom čovjeku dogodilo da je i na tren pokušao relativizirati grozotu
počinjenog zločina.
Sama izjava
Instituta Kinsey povlači neka druga pitanja – zašto Kinsey nije prijavio tih
9 pedofila?
Koliko možemo očekivati da su to bili susreti u kojima su
se samo jednom izmjenile informacije, a ne da je to bilo više susreta s
uvijek novim informacijama?
Može li se
Kinseyjevo neprijavljivanje tih pedofila opravdati nekakvim zakonom o
poštivanju diskrecije tipa „psihijatar-pacijent“ ili „svećenik-pokornik“?
I konačno – da li
sintagma „u ime znanosti“ uopće opravdava da se takvi podaci objave?
Vraćam se opet na
slučaj Katoličke crkve – da je ista primjerice unutar svojih redova ikada
objavila takve podatke kao dio nekih istraživanja, da li bi jednako izostalo
negativne reakcije bilo od strane vlasti bilo od strane medija ili bi se od
Crkve zahtijevalo da ta istraživanja javno optuži i povuče?
U dokumentarnom
filmu dr. Judith Reisman, istom onom zbog čijih bi emitiranih scena
novinarka Vidović Krišto mogla izgubiti posao, govore i svjedoče Kinseyjevi
najbliži suradnici. Neki od njih
tvrde, usmeno ili pismeno da je Kinsey imao omanju mrežu pedofila s kojom je
surađivao.
Pitanje koje se
nameće svakome tko je odgledao film je – kako je moguće da te ljude nitko
nije priveo nekom ozbiljnijem (institucionalnom) ispitivanju, niti je prozvao
Kinsey Institut da se ogradi i osudi sve moralno dvojbene čine koje je njihov
utemeljitelj činio, u što bi
spadala i sama objava takvih podataka?
Ispada da se
jedni (katolici) za pedofiliju u svojim redovima moraju stalno ispričavati
(što je i dobro), dok je drugima
dopušteno smještati je u kontekst koji je navodno bio blagonaklon prema
takvome činu?!
Jesu li možda
Kinseyjevi pedofili i pedofili svećenici živjeli u paralelnim svjetovima?
Hrvoje Župarić / Dnevno.hr
|
#2
2013-01-20 09:08
Sjajan i vrlo koristan tekst gosp. Hrvoja Župarića sa
portala Dnevno.hr, a sjajan je i komentar gospođe Jasne68 na našem portalu
Dragovoljac.com! Sada je na nama
ostalima da to iskoristimo kao oružje! I to o načelu famozne izreke
Bertolda Brechta: 'Knjiga je oružje, uzmi je u ruke!? Ili u slobodnijem
prijevodu: 'Pero je najjače oružje na
svijetu! Uzmi ga u ruke - i odlučno ga upotrebi!'
Ocigledno
"covjek" treba beskrajnu strucnu psiholosku pomoc i cjelovito
preobracenje. Prica o dokazima raskrinkanog psihopate i monstruma Kinseya
(oca,kako ga njegovi sljedbenici vole zvati) najpogubnije revolucije ikad,kao da je zapisan u povijest iz
najmoralnijih razloga,a ne sijanja najveceg zla i kaosa u svijetu te osobnog
profita,kojem se eto usput omaklo da zlostavi nekoliko stotina djece ali to je
nebitno jer cilj opravdava sredstva... Ne brine mene on niti njegovo
lupetanje, nesta t ce s prvim povjetarcem
nove OLUJE sto dolazi, vec me brine ta Oluja....nikako da dode
Nema komentara:
Objavi komentar